woensdag 19 oktober 2011

lak je pink ribbon


 18 Oktober tot en met 18 November, de maand van Pink Ribbon. De stichting die vrouwen met borstkanker helpt. 1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker. Dit is véél te veel er is dus ook een grote kans dat jij iemand in je omgeving hebt met borstkanker. Als je meer over Pink Ribbon of borstkanker wilt weten moet je even op de site kijken. Vandaag heb ik een look gemaakt om respect te tonen voor alle vrouwen (en ook enkele mannen) die met deze verschrikkelijke ziekte worstelen.

Ik heb me pink als eerste roze gelakt. Daarna heb ik de rest van mijn vingers donker grijs gelakt en op mijn duim het Pink Ribbon teken gelakt.


De look is heel makkelijk te maken en je laat toch even je stem horen voor Pink Ribbon. PR verkoopt hele leuke sieraden en andere leuke spulletjes  hiermee draag je je steentje bij aan dit doel omdat een deel van het bedrag naar de stichting gaat. Je kan ook geld doneren zonder iets te kopen. Neem zeker even een kijkje en lak je pink ribbon!

xoxo Adioss

2 opmerkingen: