woensdag 19 oktober 2011

indianendans


 Deze look is voor mij in 1 woord: indianentent. Hierop heb ik deze look dus ook op geïnspireerd. vandaag weer een look waarin ik je in stappen uit leg hoe ik deze heb gemaakt.

Eerst lak je al je vingers de basiskleur in mijn geval was dit een lichte blauw. je kunt het beste lichte kleurtjes als basis gebruiken omdat dan het printje er extra uitspringt.


Daarna heb ik op iedere nagel een paarse verticale streep gezet.


Vervolgens heb ik lijntjes lang de zijkanten van de verticalen gezet.


Hierna heb ik de look afgemaakt door schuin streepjes te zetten van links naar rechts, en stipjes gezet op de paarse driehoekige vlakken.

 Dan nog een topcoat om te nagellak te sealen en hem langer te laten zitten.

en je bent klaar met je indianen look. deze nailart ziet er zoals je ziet veel moeilijker uit dan het is.

producten:
  • catrice 540 am i blue or green?
  • H&M mad about you 
  • konad nail-art striper
succes met de look!
xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten