zondag 26 september 2010

color paw?!




ik spotte me nu toch iets aparts. nagellak bij honden of katten. Ik heb het al eens eerder gezien op tv bij hele rijke mensen die hun hond of kat in een hotel deden en dan werden ze helemaal verwend. Of dat was de bedoeling of ze het heel fijn vonden betwijfelde ik.

er bestaat nu dus ook een hele lijn nagellak voor je katjes of hondjes. color paw is het speciale honden/katten lakje. het schijnt geschikt te zijn doordat het sneller droogt en beter dekt. het is de bedoeling de manicure te doen wanneer de kat of hond moe is. hele manicures zijn mogelijk. bloemetjes streepjes noem maar op ik denk wel dat je een nog veel vastere hand nodig zult hebben om deze manicure uit te voeren.

hoe denken jullie hier nou over? superleuk zo'n lakje waar je nog niet eens 6 euro voor neer legt en je dieren ermee verwent. of vind je het zielig en bijna dierenmishandeling.

ik vind het onnodig en ook wel een beetje zielig. zelf zal ik dit nooit voor mijn dieren kopen hoewel ik dierenkleding nog erger vind.

xxAdioss

2 opmerkingen:

  1. als katten hun nagels intrekken en de lak nog niet droog is. BRRRRRRR.
    en dierenkleding is alleen goed bij medische noodzaak als ze anders de wond open likken (alternaties voor de kap) of bij erg koud weer als ze een slechte vacht hebben.

    BeantwoordenVerwijderen