zaterdag 25 september 2010

blauwe zebra?

Vandaag een simpele look die ik op fuckyeahprettynails heb gezien alleen heb ik er een eigen draai aan gegeven.

gebruikt:
  • miss sporty 320 clubbing colours
  • miss sporty 133 lasting colour
  • collection 2000 248
  • 2 dunne kwastjes
hoe?
  1. lak je nagels in een kleur het leukste is om er 3 creamy te doen en 1 shimmer
  2. doe een druppel nagellak op een blaadje o.i.d zet met je kwastje dunne streepjes op je nagels ik heb het schuin gedaan.
  3. lak eventueel nog een topcoat.
zoals je ziet is deze look heel makkelijk en snel. ik heb het niet heel erg net gedaan omdat ik een beetje moest wennen aan het kwastje. je kunt hier ook gewoon een striper voor gebruiken dit gaat beter.

xXxadioss!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Leonie,
    Wat een leuke post. Ik als oude taart ga denk ik ook maar eens aan de nagelkunst. Ook leuk om een keer bij de kinderen te doen. Ik vind zebra's ook erg elegante dieren en ook leuk met het blauw. Ik heb trouwens nog een vraag. Ik heb laatst van het merk essence zwarte nagellak gekocht en als ik die op doe komen er zonder dat ik iets doe allemaal scheuren en krassen in. Weet jij misschien hoe dit komt? Ik zou het erg waarderen als je antwoord hebt op mijn vraag.
    Met Vriendelijke Groet
    Martha,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo martha,
    dit is waarschijnlijk de crack nagellak. doordat de nagellak krimpt wanneer je hem aanbrengt komen er inderdaad scheuren in dit is de bedoeling. dit is dus een speciale lak als je een gewoon dekkende lak wilt moet je een zwarte lak uit de gewone collectie kopen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen