zondag 30 mei 2010

review - geweldige nagellak!





ik ben echt zo'n fan van de nagellak van miss sporty! dus bedacht me dat ik daar wel een artikeltje over kon schrijven!

eigenlijk ben ik niet zo'n fan van de make-up van miss-sporty.


Maar gelukkig heb ik/mijn moeder een keertje een lakje
gekocht ik was nog erg klein en was heks met carnaval dus moest ik natuurlijk zwarte nagellak op mijn moeder had gewoon een zwarte nagellak gekocht. jaren later dacht ik nou laat ik die maar een keertje uit proberen hij zal wel heel dik zijn geworden. ik deed hem op en hij was nog zo goed als nieuw! dus ging ik eens op zoek naar die nagellak ik vond ze bij de etos heb een leuk blauw kleurtje gekocht.

sinds dien ben ik echt fan van deze nagellak
  • hij is goedkoop
  • ruim assortiment met veel kleurtjes
  • droogt snel
  • dekt goed na 2 laagjes
  • blijft erg lang zitten
eigenlijk kan ik gewoon geen nadelen vinden.

tijd voor swaches:



zoals je kan zien zijn het wel mooie dekkende lakjes op de witte na maar die is dan weer heel erg leuk om over een creamy lakje te doen. oh en ja de zwarte is niet al te netjes gelakt!

nou ik ben erg blij met mijn lakjes en ga er zeker nog meer kopen




adioss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten