zondag 30 mei 2010

glitterlook

vandaag een review/how-to met mijn nieuwe goedkope nagellakje van de markt.

eerst 2 laagjes witte nagellak: sephora nr.??dan doe je 1 laagje glitternagellak er overheen: paris nr. 253
nog een...en nog een...en nog eentje om het af te maken...

nou het is echt een *** werk om dit te doen met deze nagellak! ik had echt het gevoel dat hij gewoon niet droogde (nee het lag er niet aan dat ik hem over een natte nagellak had gedaan, ik heb ze iedere keer laten drogen) het duurde zo lang! deze nagellak koop ik nooit meer haha wel leuk om te doen met een leuke glitterlak die snel droogt.

+punten nagellak
  • hij ziet er leuk uit
  • hij is goedkoop (€2-)
-punten
  • droogt heel erg traag
  • alleen op de markt te koop
  • niet dekkend
  • erg dik lakt niet fijn
nou ja geen aanrader dus...




adioss

1 opmerking:

  1. op de een of andere manieer vind ik die witte niet zo mooi, maar het eindresultaat is super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen