maandag 19 december 2011

look longer

 Vandaag een tip om je nagels iets dunner en langer te laten lijken. ik heb van mezelf al best smalle nagels maar in lengte schieten ze nog wel redelijk wat te kort naar mijn idee. Dus proberen we ze natuurlijk zo lang mogelijk uit te laten komen. door schaduw kan je optisch iets groter of kleiner laten lijken. denk maar aan een bronzer die je gezicht net wat smaller laat uitkomen. Ik ga me nagels "highlighten" zo noem ik het maar even.

 Zie je die witte strepen op mijn nagels dat is het licht dat weerspiegelt deze strepen ga ik gewoon zetten met een lichtere kleur dan de lak. Ik heb nu een rode lak en om het effect zo realistisch mogelijk te laten lijken zou je een licht rode kleur moeten gebruiken maar ik maak het wat speelser door een iets duidelijker anders kleurtje te gebruiken.



Vind je ook niet dat de nagels er langer uitzien? en dit met 1 minuutje werk. that's what we want!

gebruikt:
  • maybelline (kleur nummer/naam onbekend)
  • konad nail-art striper

xoxo Adioss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten