zondag 20 november 2011

glamour&glitter




 Glitters... ik kan er persoonlijk uren naar kijken. Ik had nog een potje met oranje glitters en besloot daar is mee te gaan spelen. Het resultaat is verrassend leuk geworden vind ik zelf.


Ik zal even kort uitleggen hoe ik dit heb aangepakt. Eerst lakte ik mijn nagels blauw. vervolgens heb ik over mijn ringvinger- en pink nagel oranje glitters gestrooid. Let er hierbij op dat je ook de zijkanten goed mee pakt. De glitters die op je ondergrond vallen ga je nu gebruiken. Het handigste is om een blaadje te gebruiken die kan je dan aan beide zijkanten vastpakken en de glitters weer op een plekje leggen. Ondertussen zijn je andere nagels al redelijk opgedroogd maar hard zullen ze nog niet helemaal zijn dus "pak" je met je vingers wat glitters en drukt ze op je halfdroge nagels zo zal niet alles blijven zitten maar heb je wel een subtiel glitter laagje op je nagels.


Een topcoat is zeker nodig bij deze look anders valt de helft van de glitters er weer af. Als je het gevoel van een ruwe zanderige nagel vervelend vind voelen kun je ook nog meer laagjes topcoat aanbrengen.


xoxo Adioss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten