donderdag 10 november 2011

flower power


Heb ik een hele leuke look gemaakt maak ik er met mijn altijd oplettende koppie weer geen volledige foto's van. Maar ik wou hem toch even laten zien.




Als basiskleur heb ik een bruin metallic lakje gebruikt eigenlijk hou ik hier helemaal niet van maar wou hem toch weer een keer dragen. Toen ik klaar was met lakken had ik wel zin om er wat leuks mee te doen. Ik begon met stipjes te zetten met een dotting tool .


Toen pakte ik mijn konad striper erbij hier zit ook een dotting pen in. deze heb ik gebruikt om hele minuscule stipjes om de roze stippen te zetten. Hé het begonnen op bloempjes te lijken dus besloot ik om al me nagels zo te doen. Dit duurde langer dan verwacht en me vinger was ook aardig lam na het uitdrukken van al die nagellakdrupjes.

Het is jammer dat ik geen eind foto heb want het resultaat is verrassend leuk! Het kost even wat tijd en moeite maar dan heb je ook wat. Een vaste hand is wel handig bij deze look om de bloemetjes leuk eruit te laten zien. Varieer in kleur en maak je eigen versie van de look. Foto's zijn altijd welkom.

succes xoxo Adioss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten